تبلیغات

کد دعای فرج برای وبلاگ

یاقوت سرخ - آیا عبدالله دوم همان سفیانی عصر ظهور است؟!(1)

آیا عبدالله دوم همان سفیانی عصر ظهور است؟!(1)

سه شنبه 24 فروردین 1389 10:13

نویسنده : مصطفی پاک نیت
ارسال شده در: مقالات ، مذهبی ،
ادامه از پست قبلی

انگیزه سفیانی از آغاز کشتار وحشتناک چیست؟

آیا عبدالله دوم می تواند در عصر حاضر که جنایتکاران جنگی دیر یا زود محکوم می شوند ، انگیزه ای قوی برای کشتاری وحشتناک داشته باشد؟

عبدالله دوم پادشاه اردن


ما قبل از اینکه به انطباق صفات دهگانه سفیانی بر عبدالله دوم بپردازیم ، در ابتدا مهمترین خصوصیت سفیانی یعنی انگیزه و هدف او را از قیام و جنایاتش مورد بررسی قرار داده و میزان انطباق آن را در مورد عبدالله دوم می بینیم.

 

روایات شریف انگیزه مشخصی را برای سفیانی در خروج و جنایاتش ذکر نفرموده اند ،

هرچند روایات از رابطه سفیانی با یهود و غرب پرده بر می دارد و او را مزدور آنها می داند و این احتمال هست که سفیانی بدون داشتن هیچ انگیزه مشخصی و صرف اینکه فقط مزدور است و مامور به انجام نقشه ، قیام کند و یا اینکه کینه و نفرتی که از شیعیان دارد او را وادار به انجام جنایات نماید ، اما تاریخ  نشان می دهد که شیوه جبهه باطل در این است که در هنگامی که مزدوری را به انجام ماموریتی می گمارد برای تضمین پیروزیش ، وعده های بزرگ راست و دروغ زیادی  به او  می دهد که در تاریخ نمونه های بسیار دارد.  

البته دو حدیث وجود دارد که تا حدودی روشن گر است

رسول اکرم (ص)

(سخن سفیانی و لشگر او در هنگام جنگ) :

« ... خدایا خدایا اول انتقام وانگهی آتش ، خدایا خدایا آتش را می پذیریم ولی ننگ و شرم و سازش را نمی پذیریم ...»  بحار ج 52 ص 249 –  غیبت نعمانی ص 164

علت اصرار سفیانی و لشگر او بر انتقام چیست؟ آیا تنها انتقام از شیعیان مدنظر است و یا افراد دیگری نیز هستند که سفیانی در صدد انتقام از آنهاست و چرا؟

ننگ و عاری که سفیانی تلاش دارد به آن پایان دهد و آن را نمی پذیرد چیست ؟ آیا تنها شکست از شیعیان در نظر سفیانی ، ننگ و عار است و عامل دیگری در میان نیست؟ و یا می تواند ریشه در یک مسئله تاریخی داشته باشد؟

حدیث عجیب دیگری وجود دارد که تا اندازه ای راهگشاست؟

 در وصف سفیانی داریم :

« او پلیدترین مخلوق روی زمین است که لحظه ای خدا را نپرستیده و مکه و مدینه را ندیده است »

عبدالله دوم پادشاه اردن در سفر حج

ادامه مطلب......

(اجداد عبدالله دوم  از اشراف مکه و حاکم عربستان بودند که توسط آل سعود و توطئه انگلیسی ها شکست خورده و از عربستان رانده شدند ، در واقع عبدالله خود را فرزند حاکم عربستان می داند که حق او و اجدادش به زور غصب شده و در آرزوی بازگشت و انتقام از آل سعود است ، اما روایات شریف بیان می دارند که او موفق به این کار نخواهد شد و (حکومت) مکه و مدینه را نخواهد دید)

از محتوی حدیث روشن می گردد که معنی ظاهری در آن مد نظر نیست زیرا این کلام معصوم(ع) که بیان می دارد سفیانی لحظه ای خدا را نپرستیده است با روایاتی که بیان می دارند که او برای فریب مردم عبادت زیاد می کند ، منافات دارد مانند این حدیث :

« سفیانی در اثر عبادت بسیار زرد رنگ به نظر می رسد »  نسخه خطی ابن حماد ص 75

عبدالله دوم پادشاه اردن

پس نتیجه می گیریم که منظور حدیث ، ندیدن ظاهری مکه و مدینه نیست.

پس اگر ندیدن ظاهر مکه و مدینه در حدیث فوق منظور معصوم(ع) نباشد ، این حدیث می تواند بیانگر چه چیزی باشد ؟ می توان فهمید همانگونه که در حدیث عبادت ظاهری مورد نظر نیست ، در مورد دیدن مکه و مدینه ، مقصود دیدن ظاهری نیست ، بلکه به احتمال قوی با توجه به اینکه سفیانی با لشگرکشی به مکه و مدینه قصد فتح آنجا را دارد ، منظور حدیث این باشد ، که حکومت آنجا را نخواهد دید ، این حدیث به طور غیر مستقیم بیان می دارد که سفیانی در آرزوی حکومت حجاز است! که آن را نخواهد دید.

و شاید علاوه بر انگیزه هایی که در بالا ذکر شد ، مانند مزدوری یهود و غرب و انتقام از شیعیان این انگیزه یعنی رسیدن به حکومت عربستان از انگیزه های قدرتمند و شوق آور سفیانی باشد ، و حتی این انگیزه به خاطر خصوصیت قدرت طلبی انسانها می تواند بسیار موثرتر از دو انگیزه قبلی باشد ،( در عین حالی که انگیزه مزدوری چندان جذاب نیست و انگیزه انتقام مخصوصاً برای سفیانی که تلاش دارد چهره موجه به خود بگیرد) 

انگیزه قدرت طلبی و حکومت اصلی ترین عامل جنگهای بزرگ در قرون گذشته و حال بوده است.

این صفت سفیانی تا چه اندازه بر پادشاه اردن منطبق است و  انگیزه های مذکور تا چه اندازه  در عبدالله دوم وجود دارد؟

فکر می کنم مزدور و دست نشانده بودن پادشاه اردن و اکثر کشورهای عربی آن قدر روشن و واضح باشد که نیازی به توضیح ندارد ، با این حال ما در بخش های بعدی مقاله نشان خواهیم داد که عبدالله دوم و خاندان پادشاهی اردن دست نشانده یهود و غرب بوده و مجری سیاستهای آنها هستند.

اما در مورد انگیزه دوم سفیانی که همان انتقام از شیعیان باشد نیز به طور مبسوط دشمنی این خاندان و شخص عبدالله دوم با شیعیان را نشان می دهیم که بعنوان یکی از انگیزه های مطرح برای خروج سفیانی بیان شده که با عبدالله دوم انطباق کامل خواهد داشت.

ما در این بخش می خواهیم انطباق اصلی ترین انگیزه سفیانی را که همان آرزوی حکومت عربستان است به طور مستند بر عبدالله دوم بررسی نمائیم .

ما ثابت می کنیم که اصولاً عبدالله دوم خود را حاکم عربستان و عراق و سوریه می داند و اصلی ترین انگیزه او از قیام این است که بتواند این سرزمینها را که به گمان او به خاندان هاشمی تعلق دارد ، بازپس گیرد.

در ابتدا ما به بررسی کوتاهی در مورد خاندان هاشمی اردن ( که ثابت می شود که این خاندان از بنی امیه است و با جعل نسب خود را به دروغ هاشمی نامیده است)  پرداخته و چگونگی به وجود آمدن این ادعا و آروز را در دل عبدالله دوم بیان می کنیم.

چرا عبدالله (سفیانی)  به عراق و عربستان  حمله می کند؟ چرا به خونخواهی بر می خیزد؟ چه عاملی باعث شده تا این احساس درعبدالله( سفیانی) به وجود آید که مالک مطلق کشورهای عربی منطقه است و باید این مالکیت را دوباره بازگرداند؟

عبدالله  می خواهد با کمک و وعده استکبار ، عربستان  و عراق را که ارث خاندان هاشمی می داند ، تحت سلطه درآورد.

ادامه در پست بعدی




دیدگاه ها : یادگاری
برچسب ها: آخرالزمان ، نشانه های آخرالزمان ، خروج سفیانی ، عبدالله دوم پادشاه اردن ،
آخرین ویرایش: - -